Loading Evenimente

« Toate Evenimente

  • Acest eveniment a trecut.

Leadership în Acțiune

martie 17

Program pentru femei antreprenor

Programul Leadership în Acţiune a fost amânat până la o dată ce va fi comunicată ulterior

Sănătatea şi siguranţa echipei noastre şi a participanţilor au prioritate. Luăm măsuri de precauţie pentru a minimiza impactul răspândirii coronavirusului, drept urmare acest eveniment, iniţial programat pentru 18-19 mai şi 18-19 iunie, a fost amânat până la o dată ce va fi comunicată ulterior.

Toate aplicaţiile anterioare acestui anunţ vor fi considerate valabile, iar noi vom reveni către aplicanţi în momentul în care vom reprograma evenimentul, pentru a evalua menţinerea interesului.

Pentru a vă înscrie în continuare la eveniment, în aşteptarea reprogramării lui, vă rugăm să ne transmiteţi formularul de înscriere completat, împreuna cu un CV actualizat la knowhowromania@ebrd.com. Selecţia finală a participanţilor se va face pe baza documentelor transmise.

4 ZILE, 09:00-17:00

Învățați și experimentați DE CE și CUM echilibrul în leadership crește performanța, de ce strategia este strâns legată de modelul de business și de setarea realistă a obiectivelor și cum puteți folosi instrumente de comunicare eficiente pentru a putea conceptualiza și realiza viziunea voastră pe termen lung, visul vostru antreprenorial.

Leadership în Acțiune este un program pentru femei antreprenor, cu o durată de patru zile, organizat în București, în două sesiuni.

Pauza de aproximativ o lună între cele două sesiuni le va permite participantelor să pună în practică lecțiile învățate în prima parte și, astfel, să își poată împărtăși experiențele în timpul celei de-a doua sesiuni de training.

Programul oferă o imagine de ansamblu asupra conceptului de leadership și a tehnicilor folosite pentru dezvoltarea afacerilor de succes pe termen lung.

Cele trei module ale programului Leadership în Acțiune vor fi derulate de către Aliz KOSZA, Business mentor & strateg (fost CEO și lider), care este de 3 ani și consultant BERD în proiectele de consultanță locală. Aliz a fost selectată pentru acest program datorită experienței sale vaste în management, leadership și ca mentor activ în zona antreprenoarială prin transfer de know how consistent către business-urile românești.

Programul va fi susținut în limba română.

Taxa de participare este de 120 € și va acoperi inclusiv: materialele de curs, băuturile răcoritoare și gustările din timpul pauzelor de cafea și prânz. Numărul maxim de participanți este de 30 persoane.

Pentru a participa la acest program, vă rugăm să transmiteţi formularul de înscriere completat, împreună cu un CV actualizat, la adresa de email knowhowromania@ebrd.com . Selecţia finală a participanţilor se va face pe baza documentelor transmise, rezultatele selecţiei urmând a fi comunicate ulterior.

 

Pentru informații suplimentare despre program și înregistrare vă rugăm să ne contactați la: knowhowromania@ebrd.com sau la numărul de telefon 021 202 71 99.

Programul vă va ajuta:

 

  • să vă descoperiți abilitățile de lider și să identificați elementele autentice care dau forță stilului vostru de leadership
  • să înțelegeți necesitatea echilibrului dintre parametrii HARD și SOFT în organizația voastră
  • să conștientizați că afacerea nu este generatoare de stres, ci oamenii și dezechilibrele sunt elementele care pot aduce stres în afacere
  • să învățați să gestionați mai bine provocările pe care le întâmpinați în relație cu echipa voastră
  • să definiți realist obiectivele strategice și să prioritizați corect acțiunile și resursele companiei
  • să înțelegeți și să integrați emoțiile în business: de la comunicare, la strategie și execuție operațională sau calitatea și proporțiile relațiilor interumane
  • să descoperiți forța noilor tendințe din lumea business-ului contemporan
  • să aveți acces la studii de caz relevante, publicate recent, din antreprenoriate românești în care, cu siguranță, vă veți regăsi

 

Pe toată durata Programului, veți putea adresa întrebări la care veți primi, pe loc, răspunsuri sau soluții. Exemplele și exercițiile practice vor reprezenta instrumente cheie în abordarea proiectelor voastre viitoare.

 

Aliz KOSZA este una dintre cele mai experimentate femei de business din România. Cu o carieră profesională de 40 de ani, peste 25 de ani de experiență în top management cu patru mandate de CEO. Din 2012, Aliz este business mentor & strateg și a creat un concept unic numit INWARD BUSINESS MENTORSHIP® susținut de 3 piloni prin care sprijină relansarea și profesionalizarea antreprenoriatelor românești.

De-a lungul carierei de CEO a construit și a dezvoltat branduri puternice care sunt și astăzi în topul mărcilor din industriile pe care le reprezintă: Poiana, Tomi, Ardealul, Bunica, Wiesana, MOL, Savana și a contribuit la remodelarea a peste 60 de afaceri de antreprenoriat locale. Aliz Kosza a ajutat la formarea unor lideri și organizații care sunt etalon pe piața românească, dezvoltând modele de business și de leadership autentice, inovatoare și unice în România.

Aliz este creatoarea brandului Conferințele Sufletul în business, ajuns acum în al cincilea an de existență. În 2016 a lansat Business Mentoring House, o școală de business pentru oameni care vor să își aducă propriul business la un nivel superior. O școală în care se face business, nu teorie.iu practic)

Detalii

Data:
martie 17

Loc de întâlnire

Marshal Garden
Calea Dorobanți 50B
București, București 010574 Romania
+ Harta Google

 

Agenda evenimentului este:

Ziua 1 – Femei lider:

Ziua 2 – Femei lider:

Ziua 3 – Definirea obiectivelor și a priorităților:

Ziua 4 – Comunicare: